تماس گرفتن ایران ازبکستان جام جهانی

تماس گرفتن: ایران ازبکستان جام جهانی سردار آزمون اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات دوباره ایران، دوباره جام جهانی

دیدار تیم‌های ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران و ازبکستان از ساعت ۲۱:۱۵ شروع شد. بازی با برتری ۲ بر صفر کشور عزیزمان ایران به آخر رسید. کشور عزیزمان ایران با برتری

دوباره ایران، دوباره جام جهانی

دوباره ایران، دوباره جام جهانی

عبارات مهم : ایران

ایران ۲ – ازبکستان صفر؛

دوباره ایران، دوباره جام جهانی

دوباره ایران، دوباره جام جهانی

دیدار تیم های ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران و ازبکستان از ساعت ۲۱:۱۵ شروع شد. بازی با برتری ۲ بر صفر کشور عزیزمان ایران به آخر رسید. کشور عزیزمان ایران با برتری در این بازی جهت پنجمین بار به جام جهانی افزایش کرد.

به گزارش ایسنا، دیدار تیم های ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران و ازبکستان از ساعت ۲۱:۱۵ شروع شد. کشور عزیزمان ایران با برتری در این بازی به صورت مستقیم به جام جهانی ۲۰۱۸ افزایش کرد. در این بازی سردار آزمون در دقیقه ۲۲ و مهدی طارمی در دقیقه ۸۸ گل زنی کردند.

ایران با این برد، ۲۰ امتیازی شد و به جام جهانی روسیه افزایش کرد. ازبکستان هم ۱۲ امتیازی باقی ماند و کارش جهت افزایش به جام جهانی سخت شد. ایران، بعد از روسیه میزبان و برزیل، سومین تیمی است که به جام جهانی ۲۰۱۸ افزایش می کند.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران و ازبکستان از ساعت ۲۱:۱۵ شروع شد. بازی با برتری ۲ بر صفر کشور عزیزمان ایران به آخر رسید. کشور عزیزمان ایران با برتری

گزارش این بازی را که لحظه به لحظه به روز شده است است در ادامه می خوانید:

ایران ۲ – ازبکستان صفر؛ دقیقه ۸۸، مهدی طارمی داخل محوطه جریمه صاحب توپ شد و با عبور از مدافع روبه رو، توپ را به تور دروازه ازبکستان چسباند تا پیروزی کشور عزیزمان ایران در این بازی را تقریبا قطعی کند.

دقیقه ۸۰، ضربه سر طارمی با اختلاف از کنار دروازه بیرون رفت.

دوباره ایران، دوباره جام جهانی

دقیقه ۶۹، اشتباه مدافعان ایران، یک کرنر را تقدیم ازبکستان کرد.

دقیقه ۶۶، کشور عزیزمان ایران پشت محوطه جریمه ازبکستان یک ضربه آزاد دیگر به دست آورد. این وقت هم حاصلی جهت کشور عزیزمان ایران نداشت.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران و ازبکستان از ساعت ۲۱:۱۵ شروع شد. بازی با برتری ۲ بر صفر کشور عزیزمان ایران به آخر رسید. کشور عزیزمان ایران با برتری

دقیقه ۶۲، آزمون از یک قدمی دروازه ازبکستان در حالی که با لوبانوف تک به تک شده است بود، توپ را به بیرون فرستاد.

دقیقه ۵۷، کشور عزیزمان ایران نزدیک خط طولی زمین ازبکستان صاحب ضربه ایستگاهی شد. شجاعی توپ را به روی دروازه ارسال کرد و قبل از این که طارمی روی آن اثر بگذارد، داور به نشانه آفساید در سوتش دمید.

دوباره ایران، دوباره جام جهانی

دقیقه ۵۲، کرنر دیگری جهت کشور عزیزمان ایران به دست آمد که این بار هم بی حاصل بود.

دقیقه ۵۰، توپ ارسالی رضاییان، روبه روی دروازه ازبکستان با اختلاف خیلی کمی از روی سر آرمون رد شد.

دقیقه ۴۸، اشتباه روی سردار آزمون داور را مجاب کرد که به سود ایران، پنالتی اعلام کند. مسعود شجاعی این ضربه را از بالای دروازه به بیرون فرستاد.

۲۲:۱۷؛ نیمه دوم شروع شد.

گزارش لحظه به لحظه این بازی را در ادامه می خوانید:

۲۲:۰۲؛ سوت آخر نیمه نخست به صدا درآمد. این نیمه دو دقیقه وقت تلف شده است داشت.

دقیقه ۴۷، شجاعی با پاس عمقی قشنگی میلاد محمدی را صاحب توپ کرد و او هم سریع توپ را به سردار آزمون رساند ولی قبل از مهاجم ایران، لوبانوف توپ را مهار کرد.

دقیقه ۴۴، ضربه ایستگاهی دیگری این بار از فاصله دورتر نصیب کشور عزیزمان ایران شد. بازیکنان ، توپ را سریع به گردش انداختند و آن را داخل محوطه جریمه به طارمی رساندند ولی شوت این بازیکن با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه ۴۱، کشور عزیزمان ایران سمت راست محوطه جریمه ازبکستان صاحب یک ضربه ایستگاهی شد. ملی پوشان کشور عزیزمان ایران نتوانستند از این وقت استفاده کافی را ببرند.

دقیقه ۳۶، کرنر دیگری نصیب بازیکنان ازبکستان شد. این وقت هم جهت ازبک ها بی نتیجه بود.

دقیقه ۳۰، سید جلال حسینی نزدیک محوطه جریمه ایران، توپ را برابر پای مهاجم ازبکستان زد تا خطر بزرگی را از دروازه کشور عزیزمان ایران دور کرده باشد.

لحظاتی قبل از به ثمر رسیدن این گل، اسحاق جهانگیری، معاون اول مدیر جمهور در میان تشویق تماشاگران وارد ورزشگاه آزادی شده است بود.

ایران یک – ازبکستان صفر؛ دقیقه ۲۲، علی رضا جهانبخش که داخل زمین ازبکستان صاب توپ شده است بود، به خوبی سردار آزمون را دید و با پاس عمقی قشنگی او را با لوبانوف تک به تک کرد. مهاجم جوان تیم ملی کشور عزیزمان ایران هم قدر این وقت را دانشت و گل نخست کشور عزیزمان ایران را به ثمر رساند.

دقیقه ۲۱، ارسال خطرناک رامین رضاییان را لوبانوف مهار کرد.

دقیقه ۱۸، اشتباه روی مسعود شجاعی در فاصله حدود ۳۰ متری از دروازه ازبکستان، وقت خوبی نصیب کشور عزیزمان ایران کرد ولی ارسال رضاییان، حاصلی جهت کشور عزیزمان ایران نداشت.

دقیقه ۹، اصرار جهانبخش جهت رسیدن به توپ، مدافع ازبکستان را مجبور کرد که تن به کرنر بدهد. کرنر را رضاییان به تیر دورتر ارسال کرد و جلال حسینی با شوت والی، دروازه حریف را ترساندن کرد ولی توپش با اختلاف از بالای دروازه بیرون رفت.

دقیقه ۶، کشور عزیزمان ایران هم نخستین کرنرش را کسب کرد ولی نتوانست از آن بهره ببرد.

دقیقه ۴، ازبکستان باز هم به یک ضربه کرنر دست یافت. این کرنر هم سودی جهت ازبک ها نداشت.

دقیقه ۲، پاس به عقب سریع مدافع کشور عزیزمان ایران به نخستین کرنر بازی جهت ازبک ها تبدیل شد. این کرنر حاصلی جهت آبی پوشان مهمان نداشت.

ساعت ۲۱:۱۵؛ بازی با سوت داور عمانی شروع شد. پیش از شروع دیدار، بازیکنان دو تیم و حاضران در ورزشگاه به احترام شهدای اتفاق تروریستی تهران، یک دقیقه سکوت کردند.

واژه های کلیدی: ایران | ازبکستان | جام جهانی | سردار آزمون | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار