تماس گرفتن ایران ازبکستان جام جهانی

تماس گرفتن: ایران ازبکستان جام جهانی سردار آزمون اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی واکنش کشور عزیزمان ایران به بازی تازه عربستان

نماینده کشور عزیزمان ایران در اوپک به وزیر انرژی عربستان سعودی که اخیرا اعلام کرده کمیته نظارت یکسان وزیران اوپک و غیراوپک دیگر پایبندی کشورها به سهمیه تولید را

واکنش کشور عزیزمان ایران به بازی تازه عربستان

واکنش کشور عزیزمان ایران به بازی تازه عربستان

عبارات مهم : توافق

نماینده کشور عزیزمان ایران در اوپک به وزیر انرژی عربستان سعودی که اخیرا اعلام کرده کمیته نظارت یکسان وزیران اوپک و غیراوپک دیگر پایبندی کشورها به سهمیه تولید را رصد نمی کند و این توافق اکنون بنا را روی سقف تولید جمعی می گذارد، پاسخ داد.

حسین کاظم پور اردبیلی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در پاسخ به این بیانات باید گفت بیانات وزیر انرژی عربستان سعودی مصوبه اوپک نیست و نظر شخصی ایشان تلقی می شود. اعضا چنین قطعنامه ای در این رابطه ندارند.

وی به این پرسش که چنانچه عربستان سعودی بخواهد، می تواند تولید خود را زیاد کردن دهد یا خیر؟ پاسخ داد: هر نوع زیاد کردن تولید بیش از سهمیه تا زمانی که به تایید کنفرانس اوپک نرسیده نقض توافق جاری است.

بر اساس این گزارش، خالد الفالح به سایر اعضای اوپک نوشت: عوض کردن رویکرد از گزارش دهی پایبندی کشورهای همکاری کننده به سهمیه تولید گروهی، منعکس کننده تصمیم ۲۳ ژوئن وزیران اوپک و غیراوپک جهت بازگرداندن سطح پایبندی به توافق کم کردن تولید به ۱۰۰ درصد است.

کمیته نظارت یکسان وزیران اوپک و غیراوپک هرگز پایبندی فردی کشورها به توافق کم کردن تولید را برملا نکرده ولی از آمار جهت تحت فشار قرار دادن اعضایی که پایبندی کمتری به سهمیه تولیدشان داشتند، استفاده کرده است.

توافق کم کردن تولید از ژانویه سال ۲۰۱۷ به منظور از بین بردن مازاد عرضه و تقویت قیمت ها اجرا شد.

اکنون که بازار تا حدودی متعادل شده است هست، دونالد ترامپ، رییس جمهور عربستان عربستان سعودی را جهت زیاد کردن عرضه تحت فشار قرار داده هست. اوپک در نشست ۲۳ ژوئن وین با روسیه و ۹ تولیدکننده خارج از این شرکت با زیاد کردن تولید به میزان یک میلیون بشکه در روز موافقت کرد. ولی این گروه نحوه تخصیص زیاد کردن تولید میان کشورها را مشخص نکرد.

عربستان سعودی تاکید کرده که کشورهای دارای ظرفیت تولید شناور، زیاد کردن تولید را برعهده خواهند گرفت.

کمیته فنی نمایندگان کمیته نظارتی یکسان وزیران اوپک و غیراوپک که از عربستان سعودی، روسیه، کویت، ونزوئلا، الجزایر و عمان متشکل هست، قرار است روز چهارشنبه در دبیرخانه اوپک در وین به منظور بررسی اوضاع بازار دیدار کند.

نماینده امارات متحده عربی که سهیل المزروعی، وزیر انرژی آن ریاست دوره ای اوپک در سال ۲۰۱۸ را برعهده دارد و متحد نزدیک فالح هست، در این نشست حضور خواهد داشت.

عربستان سعودی از سقف تولید خود فراتر رفته و به اوپک اعلام کرده که ۱۰.۴۹ میلیون بشکه در روز در ژوئن تولید کرده که بالاتر از سهمیه تولید ۱۰.۰۶ میلیون بشکه در روز بوده است.

طبق نظرسنجی پلاتس، اوپک در ژوئن ۳۱.۹۹ میلیون بشکه در روز نفت تولید کرد که همچنان بیش از ۷۰۰ هزار بشکه در روز پایین سقف تولید نشانه گذاری شده است مانده است.

مقامات ایرانی هشدار داده اند که یکپارچگی اوپک در خطر است و بیژن زنگنه، وزیر نفت در نامه ای به تاریخ ۳۰ ژوئن خطاب به مزروعی نوشت: رفتارهای خودسرانه بعضی از کشورهای عضو در زیاد کردن تولید، بنیان اوپک را متزلزل می کند.

مزروعی در پاسخ به زنگنه نوشت: ارزیابی اینکه گروه اوپک پلاس چگونه به سطح پایبندی ۱۰۰ درصدی بازمی گردد، بر عهده کمیته نظارتی یکسان هست. این کمیته قرار است روزهای ۲۲ و ۲۳ سپتامبر در الجزایر دیدار کند و نشست رسمی اوپک نیز قرار است سوم دسامبر در وین برگزار شود.

واکنش کشور عزیزمان ایران به بازی تازه عربستان

واژه های کلیدی: توافق | میلیون | عربستان | عربستان سعودی | عربستان سعودی | اخبار اقتصادی و بازرگانی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار